Pompa de injectie

Rolul, importanta si intretinerea pompei de injectie

Lasa-ti motorul in grija noastra!

0755 087 540

Pompa de injectie

Pompa de injectie

Sistemul de injectie al unui motor cu aprindere prin comprimare este alcatuit in principal dintr-o pompa de injectie, rampa comuna, injector si conductele de legatura.

Un sistem de injectie este proiectat astfel incat sa indeplineasca mai multe functii:

  • sa dozeze cantitatea de combustibil pe ciclu in functie de regimul de functionare al motorului;
  • sa creeze o presiune ridicata a combustibilului pentru a face posibila pulverizarea;
  • sa asigure pulverizarea li distributia combustibilul in camera de ardere;
  • sa initieze injectia de combustibil la un moment bine determinat pe ciclu si sa asigure o durata a injectiei determinata;
  • sa asigure dozarea egala a combustibilului intre mai multi cilindrii.
  • Pentru reconditionare pompei de injectie se respecta in mod profesionist conditile de lucru pentru obtinerea unei reparatii de calitate:

  • diagnosticarea pe standul de verificare pompe injectie, stabilirea componentelor defecte;
  • inlocuirea componentelor defecte cu piese de schimb noi;
  • centicubarea pompei pe stand, adica reglarea acesteia la parametrii standard de functionare a unei pompe noi.
  • Lucrarea de reconditionare este garantata de specialisti, avand aceeasi perioada de garantie ca si piesele noi.

    Sistemele de injectie pentru motoarele diesel:

  • sistemele de injectie cu rampa comuna sunt unanim utilizate de catre toti constructorii de automobile;
  • presiunile de injectie sunt cuprinse intre 1300 si 2000 de bari;
  • injectoarele sunt actionate electric (cu solenoid sau cristal piezoelectric);
  • controlul injectiei se face electronic prin intermediul unui calculator.
  • Man, Daf, Iveco, Mercedes, Volvo, Renault, Scania, Raba, Saviem, Kamaz, Gaz, Kraz, Maz, Ural, MTZ, AMZ

    U 650, U 550, U 850, Avto – Belarus, Case-IH, David Brown, Deutz, Fendt, Fiat, Hanomag, Hurlimann, JCB, Kubota, Lamborghini, Landini, Manitou, Massey Ferguson, MB Trac, Mc Cormick, Merlo, New Holland, Renault / Claas, Same, Unimog, Valmet, Volvo, Zetor

    Komatsu, Caterpillar, O&K, JCB, Laverda, New Holland, John Deere, Case, Class, Masey Ferguson, Steyr, Deutz Fahr, Landini, Hanomag, Liebher

    Acura, Alfa Romeo, Alpina, Aro, Asia Motors, Aston Martin, Audi, Austin, Bentley, BMW, Bugatti, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Cobra, Corvette, Dacia,Daewoo, Daihatsu Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, GMC, Honda, Hummer, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lada, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Lincoln, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes-Benz, MINI, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Piaggio, Pontiac, Porsche, Renault, Rolls Royce, Rover, Saab, Seat, Skoda, Ssang Yong, Subaru, Suzuki, Talbot, Tata, Toyota, Trabant, Triumph, Volvo, VW, Wartburg

    scroll up