- Rectificare plan
- Rectificare scaun supapa
- Rectificare supapa
- Test fisura
- Inlocuire ghid si semering supapa
- Reconditionare locas injector si bujie
- Test vid etanseitate supapa
- Sudura in aluminiu, argon si electric
- Asiguram cuzineti si piese necesare pentru cota de reparatie a arborelui
- Verificarea fisurilor arborelui cotit
- Indreptare si echilibrare arbore cotit
- Inainte de rectificarea arborelui cotit asiguram masuratori, controlul fisurilor si geometriei arborelui fara a percepe taxa pentru aceasta operatiune
- Alezare cilindri motor
- Rectificare plan bloc motor
- Inlocuire cilindri bloc motor
- Honuire bloc motor
- Repararea blocurilor fisurate exterior
- Alezare si honuire bloc motor la cota de reparatie
- Fabricare cilindri
- Verificare sub presiune a blocului motor / test fisura
- Inlocuire bucse biela
- Alezare bucse biela
- Reconditionare biela
Corectarea prin alezare a capacelor de la arborele cotit, ax came si asigurarea coaxialitatii acestuia, se face pe masina de alezat in linie, produsa special pentru aceasta operatiune.
- Desfundare si curatare radiator
- Lipire si sudare radiator
Verificam, reparam si incarcam cu freon sistemele de climatizare sau aer conditionat pentru autoturisme, camioane, autocare, tractoare, autoutilitare sau vehicule cargo frigorifice.
Oferim clientilor servicii de diagnoza si reparatii ale sistemelor de injectie si a sistemelor pompa-injector (EUI), (EUP) si (PLD) pentru autoturisme, autoutilitare, camioane, utilaje agricole si industriale.
Toate piesele auto si subansamblele auto sunt spalate si degresate cu utilaje performante si care indeplinesc toate normele de poluare.
La blocul motor se pot depista urmatoarele defectiuni: Deformarea sau corodarea suprafetei de asamblare a blocului cu chiulasa se verifica cu o rigla de control si cu ceasul comparator sau cu placa de control; Verificarea fisurilor, crapaturilor sau sparturilor prin proba hidraulica pe stand special, la presiunea de 4 bari; ...
Chiulasa reprezinta o piesa foarte importanta a motorului de aceea am acordat o preocupare permanenta in ceea ce priveste dotarea cu scule si instrumente de control pentru realizarea planeitatii, a masurarii jocului dintre supapa si ghiduri, a realizarii jocului la admisie si evacuare, a depistarii fisurilor ...
Arborele cotit necesita experienta vasta si atentie deosebita in procesul de reconditionare datorita numeroaselor conditii de ovalitate, conicitate, paralelism (intre axa de biele si palier) a rugozitatii, a tolerantei dar si a costurilor mari de achizitie. Verificarea arborelui cotit este o operatie pe care fiecare mecanic auto ...
Biela se poate defecta (deforma) doar in anumite situatii speciale. Se poate întampla ca, din diferite motive, apa sa patrunda in cilindri. Datorita faptului ca apa este incompresibila, la sfarsitul cursei de comprimare apar forte foarte mari care conduc la deformarea extrema a bielei. In aceste cazuri este recomandat ca toate ...
In timpul exploatarii automobilului, apar o serie de defectiuni accidentale. Griparea pistoanelor are loc ca urmare a supraincalzirii motorului (din lipsa de apa pentru racire, datorita uleiului provocat de uzarea segmentilor, pistoanelor si cilindrilor, a amestecului carburant necorespunzator, prea bogat sau prea ...
Electromotorul nu trebuie acţionat timp îndelungat. De obicei, în cazul în care bateria este slab încărcată, pornirea este greoaie iar demarorul acţionat un timp îndelungat. Acest procedeu nu este benefic deoarece duce la uzura prematură a pinionului de angrenare şi a periilor în contact cu colectorul. Pentru o funcţionare ...
Diagnosticarea problemelor alternatorului poate fi un pic dificila, in anumite situatii, deoarece curentul intr-o masina vine din doua locuri, de la baterie si de la alternator. Alternatorul este de fapt un generator care asigura o cantitate de energie electrica de nivel scazut. Este compus dintr-un manunchi circular, multe fire ...
Pentru reconditionare pompei de injectie se respecta in mod profesionist conditile de lucru pentru obtinerea unei reparatii de calitate: Diagnosticarea pe standul de verificare pompe injectie, stabilirea componentelor defecte; Inlocuirea componentelor defecte cu piese de schimb noi; Centicubarea pompei pe stand, adica ...
Radiatorul poate rugini, din diferite motive, iar unul dintre aceste motive este chiar agentul de racire. Daca nu este schimbat la intervale regulate, acesta va deteriora componentele din interiorul radiatorului. Faptul interesant este ca agentul de racire are anumiti compusi care au chiar scopul de a preveni distrugerea ...