Man, Daf, Iveco, Mercedes, Volvo, Renault, Scania, Raba, Saviem, Kamaz, Gaz, Kraz, Maz, Ural, MTZ, AMZ
Man, Daf, Iveco, Mercedes, Volvo, Renault, Scania, Raba, Saviem, Kamaz, Gaz, Kraz, Maz, Ural, MTZ, AMZ
Man, Daf, Iveco, Mercedes, Volvo, Renault, Scania, Raba, Saviem, Kamaz, Gaz, Kraz, Maz, Ural, MTZ, AMZ
Man, Daf, Iveco, Mercedes, Volvo, Renault, Scania, Raba, Saviem, Kamaz, Gaz, Kraz, Maz, Ural, MTZ, AMZ
La blocul motor se pot depista urmatoarele defectiuni: Deformarea sau corodarea suprafetei de asamblare a blocului cu chiulasa se verifica cu o rigla de control si cu ceasul comparator sau cu placa de control; Verificarea fisurilor, crapaturilor sau sparturilor prin proba hidraulica pe stand special, la presiunea de 4 bari; ...
Chiulasa reprezinta o piesa foarte importanta a motorului de aceea am acordat o preocupare permanenta in ceea ce priveste dotarea cu scule si instrumente de control pentru realizarea planeitatii, a masurarii jocului dintre supapa si ghiduri, a realizarii jocului la admisie si evacuare, a depistarii fisurilor ...
Arborele cotit necesita experienta vasta si atentie deosebita in procesul de reconditionare datorita numeroaselor conditii de ovalitate, conicitate, paralelism (intre axa de biele si palier) a rugozitatii, a tolerantei dar si a costurilor mari de achizitie. Verificarea arborelui cotit este o operatie pe care fiecare mecanic auto ...